DRESSES WITH SHEIN, ROMWE, DRESSLINK and LUCLUC

Zapraszam was dzisiaj na wielką, egzotyczną wyprawę w świat sukienek moich ulubionych firm : SheIn [CLICK]ROMWE [CLICK]Dresslink [CLICK]LUCLUC [CLICK]. To świetny czas, lato, upały. Zapewne spędzacie wakacje w różnych ciekawych i atrakcyjnych miejscach/krajach.
Każda z nas chce prezentować się jak najlepiej, a przy tym czuć się swobodnie i modnie. Mam kilka, moim zdaniem, wartych waszej uwagi, propozycji na letnie spacery po plaży, szalone imprezy czy też egzotyczne podróże. Dodam, że propozycje są atrakcyjne cenowo i właściwie na każdą kieszeń.

Propozycje na plażę




Szalona impreza





Propozycje na każdą okazję 





... i coś na romantyczny wieczór





CRAZY ...





Jak wam się podobały propozycje, czekam na opinie i liczne kliknięcia;-) a na zakończenie kilka propozycji dodatków do proponowanych KREACJI.

CRAZY ACCESSORIES













Klikajcie, piszcie - piszcie, klikajcie!!!
Życzę Wam szalonych wakacji w szalonych kreacjach.
Do zobaczenia w następnym poście.
Czekam na opinie.

Pa, pa, pa

Share:

28 komentarze

  1. Świetne propozycje, też preferuję te firmy, szczególnie ROMWE
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubrania, oczywiscie poklikałam :)
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, widzę tylko zbiorczą listę o zbieranie kliknięć... Eh. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ostatnia ozdoba szydełkowa z LUCLUCa
    K

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te ubrania, poklikałam w każdy link, które ubranie mi się podobało. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa z wilczurami pt. ''Red riding hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wybrałaś, mnie akurat podobają się propozycje z SheIn.
    Szkoda, że sama nie mam bloga, ale to czasochłonne bardzo, zatem często śledzę blogi o takiej tematyce, jak twoja i muszę przyznać, że jesteś w gronie moich faworytów. Masz bardzo fajne posty, prześliczne zdjęcia robisz i nawet zaglądałam na twój kanał YUTUBE, pomysłowe filmiki. Powodzenia w dalszej działalności i czekam na nowe posty.
    Pozdr
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy oczywiście pomogłam i poklikam.

    OdpowiedzUsuń
  8. kliknęłam 15.99$ - liczę na rewanż
    poklikasz w linki w najnowszym poście?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie buty - ROMWE, może kupię.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta transparentna torebka z shein jest mega :)
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta biała długa z Romwe jest cudowna!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy, poklikałam <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przezroczysta torebka jest genialna!

    Zapraszam do mnie, gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Różówa sukienka z Romwe mistrzostwo:)
    http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknęłam :3
    Propozycja pierwsza mi się najbardziej podoba :D

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :*
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre z tych sukienek świetne!!<3

    http://www.justcleo.pl/2015/07/summertime-with-lavel-swimwear.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam ;)
    Mogłabym prosić o to samo? liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze dwie sukienki z Shein są śliczne <3
    Kliknęłam we wszystkie linki ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 4 skradla moje serce <3 http://cevainss.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne propozycje! :) Uwielbiam te sklepy :) Oczywiście poklikałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ROMWE, SHEIN, DRESSLINK, LUCLUC - THE BEST !
    Jane

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne sukienki
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne propozycje
    K

    OdpowiedzUsuń